Skoči na glavno vsebino
Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

Kot novi uporabnik sistema Po kolo se lahko registrirate na 3 načine:

 

  1. NA SPLETU: registracija v sistem se lahko opravi preko obrazca na spletni strani,
  2. MOBILNA APLIKACIJA: registracija v sistem se lahko opravi preko aplikacije Mobiln.si (iOS in Android),
  3. OSEBNO: registracija v sistem se lahko opravi na sedežu lokalnega upravitelja (na Občini Dol pri Ljubljani – sprejemna pisarna, na TIC-u Litija ali na TIC-u Šmartno).


Pri postopku osebne registracije morate imeti s seboj veljaven osebni dokument. 

V primeru, da ste kolo uspešno zaklenili, se vam bo gumb na ključavnici zasvetil v modri barvi.

 

Če kolesa ne zaklenemo do konca se lučka na ključavnici obarva rdeče. V določenih primerih, ko uporabnik vrača kolo pod kotom, mu ga uspe spraviti kolo v ključavnico ravno toliko, da se ključavnica zaklene, a še zmeraj premalo, da bi čitalec v ključavnici zaznal kolo.

 

V takih primerih imamo tudi protokol: zravnamo kolo in ga porinemo do konca v ključavnico. Če ne uspe, naj uporabnik pokliče klicni center ali se obrne na lokalnega upravitelja.

Uporabnik ima sočasno izposojeno zgolj eno kolo. Dokler uporabnik izposojenega kolesa pravilno ne vrne, si drugega kolesa ne more izposoditi.

 

Sistem prav tako ne pusti izposoje kolesa, če je uporabnik že porabil vse kreditne točke. Le-te se ponastavijo tedensko in sicer v nedeljo ob polnoči. 

Uporabnikom so kolesa na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu. Uporabniki imajo na voljo določeno število ur na teden (14 ur) in z njimi poljubno razpolagajo. Posledično ni zagotovila, da bo na vsaki postaji v vsakem danem momentu na voljo navadno ali električno kolo. 

Boljšo razpoložljivost koles bomo dosegli s postopnimi širitvami sistema. 

Uporabniškega imena se ne da zamenjati. Je edini identifikator, katerega se ne da spreminjati.

 

Edini način je, da uporabnik pri lokalnem upravitelju zaprosi za izbris iz baze podatkov in si uporabniški račun ustvari na novo.

Geslo si je moč ponastavitvi preko uporabniškega vmesnika v mobilni aplikaciji, na spletni strani ali pri lokalnem upravitelju (ob predložitvi osebnega dokumenta).

V primeru, da ste kolo uspešno zaklenili, se vam bo gumb na ključavnici zasvetil v modri barvi. V kolikor lučka sveti rdeče, je to znak, da kolo ni pravilno zaklenjeno.

 

To se zgodi na primer v primere, ko uporabnik vrača kolo pod kotom in mu ga uspe spraviti kolo v ključavnico ravno toliko, da se ključavnica zaklene, a še zmeraj premalo, da bi čitalec v ključavnici zaznal kolo. V takem primeru kolo zravnamo in ga porinemo do konca v ključavnico. Če vam ne uspe, pokliče klicni center ali se obrnite na lokalnega upravitelja.